sábado, 21 de abril de 2007

El PP augura una reacción social contra los gobiernos de coalición










http://www.lavozdegalicia.es/ed_bergantinos/noticia.jsp?CAT=124&TEXTO=5735337

Núñez Feijoo arremetió contra los pactos para desbancar a la fuerza más votada

El presidente del partido en Galicia presentó ayer a los candidatos de Bergantiños

El presidente del PP de Galicia está convencido de que el electorado habrá «aprendido moito» de experiencias como la del bipartito en la Xunta o la del tripartito en Carballo, y que reaccionará contra los gobiernos de coalición. «É verdade que o Partido Popular gañou en Carballo, pero os demócratas deciden que os que gañan non gobernan. En fin, xa estamos afeitos a este tipo de decisións. En Carballo, como en Galicia, os que perderon as eleccións gobernan e os que gañamos as eleccións estamos na oposición».

Pese al tono de aparente resignación, Núñez Feijoo se mostró convencido de que el 27 de mayo cambiarán las cosas para el PP en Carballo y en municipios como Malpica y Laxe, donde el partido presenta listas totalmente renovadas desde el número uno. Luis Ceán y Rafael Suárez son dos de las jóvenes promesas del partido, y a las que Feijoo invitó a seguir la estela de José Muiño en Cabana, «que se incorporou fai pouco ao partido e hoxe é alcalde». Y lo conseguirán, añadió, «se traballan, se convencen, se miran en positivo os seus concellos, se o que pretenden é mellorar realmente a vida dos cidadáns e deixarse de liortas e problemas e debates estériles», en alusión a la complicada situación del PP en ambos municipios.

Junto a la renovación, los conservadores aportan la experiencia de «catro xogadores veteranos» como Antonio Pensado, en Coristanco, y José Manuel López Varela, en A Laracha -los únicos ausentes ayer debido a que están haciendo campaña en el exterior-, José Luis Fondo, en Ponteceso, y Alberto Sueiro, en Carballo.

A la situación política de la capital de Bergantiños se refirió especialmente el presidente del PPdeG. Tras definir a Sueiro como «a persoa que, probablemente, mellor coñece as necesidades de Carballo», Núñez Feijoo criticó a quienes «cando estaban na oposición dicían unhas cousas que agora que están no goberno din outras». Se refirió, en concreto, a la tercera fase de la travesía carballesa, tan demandada en su momento y que ahora «xa non interesa»; a la circunvalación, «que estaba incluída nos Presupostos do 2005, e estamos no 2007 e nada se sabe», y a compromisos incumplidos del Plan Galicia como la vía de alta capacidad, «que tiña que estar en execución e nin sequera se ten feito o proxecto construtivo».

Más polémicas

Núñez Feijoo extendió sus críticas a otros proyectos «perdidos» de la Costa da Morte como la planta acuícola de Pescanova: «Ía ser o maior investimento que se fixera nos últimos anos na Costa da Morte. Tampouco a deixaron e obrigárona a trasladarse a Portugal. Pero eles non se dan conta de que ao mellor a empresa se pode trasladar a Portugal, pero a xente da Costa da Morte non se pode trasladar, e esa xente queda aquí, sen esa oportunidade en cantidade de postos de traballo».

También se refirió al peaje de la AG-55. Cuando gobernaba el PP, dijo, «non se suprimiu porque non se suprimían en ningún sitio. Agora que se suprimen as peaxes, nós seguimos coa coherencia de dicir hai que abaratar a peaxe de Carballo». Frente a la posición de los populares, ahora «hai autoestradas onde se paga e autoestradas onde non se paga, e iso non é un modelo de xestión, senón a negación da igualdade dos cidadáns antes as peaxes. E aquí ou pagamos todos ou non paga ninguén. Por iso imos intentar traer a Carballo o que se lle deu aos demais, porque ese é o principio básico da política», apuntó en alusión a la iniciativa parlamentaria presentada por Sueiro para que se establezca un sistema de bonos para los usuarios.

No hay comentarios: